Age of Wonders III

Aktualności

Klasa teokratów w Age of Wonders III

Klasa teokratów w Age of Wonders III

Na dwa tygodnie przed premierą Age of Wonders III wydawnictwo Techland odsłania nowe szczegóły dotyczące gry. Materiał filmowy prezentuje kolejną klasę postaci – Teokratów. Gra będzie dostępna na polskim rynku już 31 marca w wersji standardowej i premium, w polskiej wersji kinowej, na platformę PC.


Seria Age of Wonders znana jest z rozbudowanego systemu rozwoju postaci. Prezentowany materiał filmowy ujawnia jedną z 6 klas - Tekratów, którzy poświęcają swoje życia krzewieniu wiary oraz walce z siłami ciemności. Klasa przywódcy to – obok jego rasy – podstawowy czynnik decydujący o kształcie rozgrywki. W zależności od tego, jaką klasę dla niego wybierzemy, otrzymamy dostęp do zupełnie innych technologii oraz jednostek specjalnych.

Klasa teokratów w Age of Wonders III

Teokraci utrzymują porządek w swojej domenie, a ich miasta rozwijają się szybko i wszechstronnie. Czynnie wspierają swoje oddziały dzięki zaklęciom leczącym, wzmacniającym lub ofensywnym. Teokraci polegają przede wszystkim na sile ducha – większość podległych im istot posiada odporność na ten żywioł lub zadaje od niego obrażenia, część z nich jest też niewrażliwych na kontrolę umysłu. Teokraci nie radzą sobie zbyt dobrze w walce z maszynami, doskonale sprawdzają się natomiast w trakcie starć z nieumarłymi oraz potworami. Klasa Teokratów może łączyć się z jedną z 6 dostępnych w grze ras (Wysokie Elfy, Krasnoludy, Drakoni, Ludzie, Orki i Gobliny) oraz ma możliwość podnoszenia swoich umiejętności przy użyciu magii.

Przykładowe jednostki przynależne do rasy Teokratów:

  • Męczennik – posiadają specjalną umiejętność absorbcji zniszczeń zadawanych przez przeciwnika. Przyjmują na siebie obrażenia, które w normalnej sytuacji byłyby zadane innej jednostce.
  • Ewangelista – posiadają specjalną umiejętność absorbcji zniszczeń zadawanych przez przeciwnika. Przyjmują na siebie obrażenia, które w normalnej sytuacji byłyby zadane innej jednostce.
  • Cherubin – posiadają specjalną umiejętność absorbcji zniszczeń zadawanych przez przeciwnika. Przyjmują na siebie obrażenia, które w normalnej sytuacji byłyby zadane innej jednostce.
  • Relikwiarz rozgromienia – posiadają specjalną umiejętność absorbcji zniszczeń zadawanych przez przeciwnika. Przyjmują na siebie obrażenia, które w normalnej sytuacji byłyby zadane innej jednostce.

Przykładowe umiejętności rasy Teokratów:

  • Nagły gniew – połowa obrażeń zadanych danej jednostce wraca do istoty atakującej.
  • Potężny milczek – wybrana jednostka dostaje premię do ataku i kontrataku podczas walki z istotami wyższego rzędu.
  • Znamię heretyka – wszystkie istoty w wybranej armii wroga zostają oznaczone jako heretycy, przez co wyznawcy zadają im dodatkowe 3 punkty obrażeń fizycznych przy każdym ataku.
  • Wielka czystka – wszystkie sojusznicze oddziały piechoty oraz kawalerii otrzymują cechy: pogromca smoków, wróżek, olbrzymów, potworów, nieumarłych oraz istot przywołanych.
  • Armagedon – wszystkie przyjazne miasta i jednostki stają się niewrażliwe na negatywne modyfikatory do zadowolenia, a ponadto zyskują zdolność silnej woli.